TOREH
About
*Gallery
*
*
*
*
*Links
Email

Sign View

صفحه اصلي

آرشيو

 دنياي يك ايراني

 شاعرانه ها

 سوبان

 عباس حسین نژاد

 

 

 

Welcome

Bar


 

٭

هنر کاغذی


کی فکر می کنه با یه مشت کاغذ رنگی بشه همچین چیزهایی درست کرد؟





می بینی چطور به بی نهایت پروازت می ده؟



یا این یکی که به من حس یه رز خوش رنگ و بو رو می ده







اینها اثر هنرمندی به اسم Jen Stark هستند.
یه مصاحبه از این خانم رو هم می تونید از اینجا بخونید.


مریم


3 نظر

Bar

٭


هرگز زندگی را اینقدر جدی نگیرید، هیچ کس از آن زنده خارج نخواهد شد!
گوینده: ناشناس!

مریم


1 نظر

Bar

٭

وبگردی


در راستای انجام پروژه های پایان ترم و از اونجایی که در چنین شرایطی انجام هر کاری غیر از کار اصلی بسی حال میده، کلی وبگردی یا به عبارت صحیح تر، ولگردی اینترنتی نمودیم که این چکیده و حاصلش هست!!!

1- چند تا عکس که عباس حسین نژاد از شاهرود گذاشته. با دید طنز همیشگیش:1 و 2

2- پست آخر سیامک بهرام پرور. فکر کردم در ادامه حرفهای اون روزمون در مورد کتاب بادبادک باز خالد حسینی بد نباشه توضیح سیامک بهرام پرور رو هم بخونی.

3- چند وقت بود با پدیده جدیدی در عرصه فرهنگ و ادبیات آشنا شده بودم به اسم "سک سک" !! پدیده ای که از شدت غنای فرهنگی، دو روزی منو به اغما برده بود!! تو فکر بودم که یه مطلب مفصل در مودش بنویسم که دیدم عباس حسین نژاد در یکی از پست هاش یه گزارش تصویری در مورد این پدیده به شدت فرهنگی رفته و چون شنیدن کی بود مانند دیدن، فکر کردم دیدن این عکسها بهتر از خوندن هر توضیحی باشه.

4- با دو ماه تاخیر به یه بحث داغ وبلاگی خوردم. ظاهرا موضوع از این قرار بوده که خوابگرد تو یکی از پستهاش به بر و بچ دهه شستی گیر داده و بعد این پست واکنشهای زیادی رو از طرف دهه شستی ها داشته. یه لیست طولانی از این واکنشها توی پست جلال سمیعی در همین مورد، هست. شاید تو قبلا اینا رو خونده باشی. برای من خوندنش جالب بود به عنوان یه دهه شستی. اگر زودتر به این بحث رسیده بودم شاید منم چیزی می نوشتم، اما حالا کفایت می کنم به پیشنهاد خوندنش.


دیگه برم سر پروژه هام!
مریم


0 نظر

Bar

٭

به طرز وحشتناکی، احساس خوشبختی می کنم!!دقیقترین صفت یا قید (یا هر کوفتی که هست) همین وحشتناک است!از خوشی زیاد می ترسم، از اینهمه احساس خوب وحشت کرده ام ...

"بانو زهرا"

پ.ن.آره حرفم همین بود،خوب گفتم!

0 نظر

Bar

 
*